دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حاشیه بازی پرسپولیس و هوادار| اختلاف دو پرسپولیسی سر ضربه ایستگاهی/ تشویق ویژه بیرانوند

حاشیه بازی پرسپولیس و هوادار| اختلاف دو پرسپولیسی سر ضربه ایستگاهی  تشویق ویژه بیرانوند
در جریان نیمه دوم دیدار دو تیم هوادار و پرسپولیس، حسین کنعانی زادگان و میلاد سرلک بر سر زدن ضربه ایستگاهی اختلاف پیدا کردند.
کد خبر : 883952

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،هواداران خانم پرسپولیس پیش از شروع بازی، به تشویق علیرضا بیرانوند پرداختند. 

*در اواسط نیمه دوم، شدت تشویق تماشاگران کمتر شده بود، اما هواداران خانم استادیوم همچنان به تشویق شاگردان گل محمدی می‌پرداختند. 

*محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال هوادار در نیمه دوم هم نسبت به برخی از صحنه‌های بازی معترض بود، اما این بار با احتیاط بیشتری عمل کرد تا از داور مسابقه کارت قرمز دریافت نکند. 

* واکنش‌های علیرضا بیرانوند در برخی از موقعیت‌های هوادار باعث به وجود آمدن هواداران و تشویق این دروازه‌بان شد. 

*در دقیقه ۶۵ این بازی، هواداران نور چراغ‌های گوشی خود را روشن کردند و به تشویق پرسپولیس پرداختند. 

*به علت مصدومیت یکی از بازیکنان هوادار در دقیقه ۷۳، بازی چند دقیقه متوقف شد و یحیی گل‌محمدی فرصت این را پیدا کرد لحظاتی را برای گفتن نکات فنی مد نظر خود به بازیکنانش به دست بیاورد. 

*در دقایق پایانی مسابقه، پرسپولیس یک ضربه ایستگاهی به دست آورد که این ضربه باعث شد میان میلاد سرلک و حسین کنعانی اختلافی بر سر زدن ضربه ایستگاهی شکل بگیرد. پس از این بحث و جدل، کنعانی ضربه ایستگاهی را زد که راه به جایی نبرد. پیش از زدن این ضربه ایستگاهی، یحیی گل‌محمدی استرس قابل توجهی برای این ضربه داشت و به حالت نشسته مشغول تماشای این ضربه بود. او در جریان نیمه دوم بازی، هیجان و شور و حال قابل توجهی داشت. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته